Forsiden Butikker Kontakt os Aktuelle tilbud Handelsbetingelser KontorPapir
KONTOROGPAPIR.DK BUTIKKER KONTAKT OS OM OS HANDELSBETINGELSER
ARKIVERING
AV & KONFERENCE
BLÆK/TONER/FORBRUGSSTOFFER
CATERING & AFTØRRING
EMBALLAGE & FORSENDELSE
INDRETNING & BELYSNING
KONTORARTIKLER
KONTORMASKINER & IT
MAYLAND
PAPIREFTERBEHANDLING
PAPIRVARER
SKRIVEARTIKLER
HJÆLP....VI SKAL BRUGE VARER NU !
Butikker

Handelsbetingelser:


Priser:
Alle priser er i DKK og exclusive moms.
Netbutikken er en ”Business To Business” butik, derfor er priserne oplyst ekskl. moms. Momsbeløbet samt det totale beløb inkl. moms kan ses i ”indkøbsvognen” inden ordren afsendes.
Priserne i netbutikken er baseret på online bestilling og levering til døren. De gælder derfor ikke i butikkerne.

Fragt:
Alle ordrer over 500,- kr excl. moms leveres fragtfrit. For mindre ordrer tillægges ekspeditions- og forsendelsesomkostninger på kr. 65,- excl. moms.
Betingelserne gælder leverancer til hele Danmark, dog undtagen Grønland og Færøerne.

Fortrydelsesret:
Der gives 14 dages fortrydelsesret på alle varer købt på www.kontorogpapir.dk. Ønskes en vare returneret, bedes denne mærket med tydelig angivelse af adresse og telefonnummer. Oplys evt. også kontonummer hvortil returbeløbet skal indsættes. Varer skal returneres franco i original emballage og i ubrugt stand. Evt. ekspeditions- og forsendelsesomkostninger refunderes ikke.

Forbehold:
Der tages forbehold for tryk-/tastefejl, samt for udgåede varer og manglende leverancer.

Leveringsbetingelser:
Varer på lager vil normalt blive leveret indenfor 3 arbejdsdage fra betaling til vores konto. Hvis der benyttes betalings- eller kreditkort og ordren overstiger kortets dækningsgaranti, bliver ordren først ekspederet, når betaling er indgået. For betaling ved bankoverførsel, sker ekspeditionen ligeledes, når betalingen er indgået. For varer som på tidspunktet for bestilling ikke er på lager, vil de blive eftersendt så hurtigt som muligt. Eventuelle ekspeditions- og forsendelsesomkostninger opkræves kun for den ene forsendelse.

Garanti/reklamation:
www.kontorogpapir.dk kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition, skal varen returneres indenfor 14 dage. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen, evt. skrevet på en kopi af fakturaen. Varer, der returneres med berettiget reklamation, bliver repareret eller erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage, hvis varen er på lager. I modsat fald vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage. Derudover gælder den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. Modtager du en defekt eller transportskadet vare, kan du yderligere kontakte os på:
Tlf: 3333 9029
Ved transportskade bedes du desuden STRAKS ved modtagelsen rette henvendelse til dit lokale posthus.
Klage kan eventuelt indgives til OnlineDisputeResolution.

Ombytning:
Enhver vare kan byttes indenfor 14 dage i original og ubrudt pakning. Du skal selv betale fragten for varer, der returneres. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer samt hvilken størrelse og vare du ønsker i stedet. Eventuelt skrevet på en kopi af faktura. Hvis vi ikke har den ønskede varer på lager, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage. Hvis vi er årsag til bytteriet, sker det uden beregning, men hvis du har bestilt forkert, beder vi dig indbetale kr. 45,- excl. moms.

Kontakt
Buen's Kontorforsyning ApS
Ved Vesterport 7
1612 Kbh. V
Tlf. 33 33 90 29
Fax 33 33 75 67
CVR-nummer: 13945772

Betalingsformer:
Kreditkort:
Dankort/VISA, MasterCard, Maestro eller JCB.

 

Indkøbskurv

Indkøbskurven er tom
ALLE PRISER ER I DKK EXCL. MOMS
•   KØBENHAVN CITY    •   FREDERIKSBERG